Pages - Menu

dinsdag 7 maart 2017

World Travel Book Shelf


Dit borduurwerk wordt dus het volgende werk wat ik ga maken en daar zal ik echt wel wat langer over doen. Maar dat vindt ik ook juist wel leuk. Iets hoeft echt niet gelijk af.

Ik heb lang getwijfeld of ik dit zou schrijven, maar veel van jullie vinden dat ik snel borduur. Dat heeft er mee te maken dat ik al een poosje geen werk meer heb. Ik ben nu wel aan een studie bezig, maar daar word ik niet echt moe van en dus blijft er veel energie over om te borduren.

Ik wacht nog op 8 kleurtjes en ik moet nog even de stof omzomen, gelukkig alleen maar de korte kanten, en dan ga ik beginnen.

Jullie zullen binnenkort de eerste update wel zien van de 406500 kruisjes.

Groetjes, Petra

6 opmerkingen:

  1. Dapper dat je het wel geschreven hebt..je borduurt inderdaad ook erg snel en je richt je op 1 borduurwerk..ik zelf wissel borduurwerken af, maak kaarten en mag graag haken en breien...moet dit in etappes doen omdat ik mijn rechterarm niet te lang kan/ mag belasten..maar ik volg je vorderingen met plezier hoor! Vervelend dat je nog geen werk weer hebt..succes met je studie en je nieuwe borduurwerk! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Ik maak tussendoor ook nog kaarten, maar het scheelt denk ik wel dat ik maar aan 1 borduurwerk tegelijk werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis mee dat je geen baan hebt hoor, een dag kan voor meerdere invullingen gebruikt worden. Ik heb zelf ook geen baan, maar ik zorg voor onze dochter, het huishouden en de dieren. En ja hier blijft ook veel vrije tijd bij over, heerlijk vind ik dat. Maar ja met mijn klachten van Hypermobiliteit heb ik ook niet altijd een keuze. Je hebt een mooi borduurwerk uitgekozen, ik kijk al uit naar je updates!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dat je zo'n groot project gaat maken. En daar heb je veel tijd voor nodig, dus elk nadeel heeft dan ook zo zijn voordeel. Ik wens je veel succes en volg graag je vorderingen aan dit mooie werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er mooi uit

    veel geluk met studie en werk zoektocht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi borduurwerk. Heel veel plezier met borduren en met je studie.

    BeantwoordenVerwijderen