Pages - Menu

donderdag 18 februari 2016

Even tussendoor


Ik zag toch zo'n leuke Paasloper voorbij komen, dus deze meteen besteld. En het borduurt erg vlot, dus misschien kan het voor de Pasen wel klaar zijn. Ben over een week ook nog vrij, dus kan ik lekker bezig zijn.






Verder wachten de kaboutertjes nog steeds op een naam en een datum, maar de baby is al bijna een week over tijd. Volgens moeders vind de kleine het waarschijnlijk te koud. Nog even geduld dus!
Alvast een fijn weekend!

Groetjes, Petra

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie Paasloper..veel plezier bij het borduren! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie loper! Dat zal vast veel borduurplezier geven..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Petra, kan ik het patroon bij je kopen, ik heb al in de loop der jaren zoveel burduurzijde, dus een pakket vind ik zonde om te kopen.

    Groetjes Joke Divendal mijn mail adres is jokedivendal@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen