Pages - Menu

maandag 16 februari 2015

Stiekem vooruit kijken

Nu mijn dolfijnenwerk goed vordert en er nog minder dan 3 bladzijden te gaan zijn, ben ik alweer aan het vooruitkijken.
Ik heb nog 2 werkjes op voorraad, die wil ik eerst maken.
Te beginnen met "Foodsteps in the sand"



Ik vind het jammer dat ik het niet het Nederlands heb kunnen vinden, maar ik vind het zo'n mooie tekst, dat ik toch voor deze gekozen heb.













Daarna wil ik de "Vierjaargetijden Krans"
maken.
Een mooi kleurrijk werkje, die ik al op verschillende blogs heb zien groeien.





Pas daarna gaat er weer gestart worden met een groot werk. Het patroon en de stof zijn al in bestelling en de borduurzijde heb ik zelf nog op voorraad.
Het gaat worden World Travel Book Shelf van Heaven and Earth Designs.


Ik heb al heel wat van de wereld mogen zien en dit vind ik een borduurwerk wat goed bij mij past. Hij is nog groter dan het dolfijnenwerk, maar goed, het hoeft ook niet gelijk af.

11 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie borduurwerken. Zo te zien, gaan er aardig wat kleuren in de Head. Ik heb ook nog zo'n kransborduurpakket in mijn kast liggen, maar dan met allerlei soorten groenten.
    Je erop verheugen op iets nieuws is al leuk. Succes verder met de dolfijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt het zijn 89 kleuren, 1 minder als het dolfijnenwerk.

      Verwijderen
  2. Ik wens je veel succes, knap hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooie vooruitzichten Peet..vind Footprints Prachtig omdat ik zelf gelovig ben spreekt mij dit erg aan...ook de jaargetijdenkrans is erg leuk om te borduren!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige plannen, kijk al uit naar je updates

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt mooie vooruitzichten!
    Stuk voor stuk heel diverse, maar mooie patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn stuk voor stuk mooie, kleurrijke werrkjes. Vooral de Footprints is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De vierjaargetijden krans is absoluut een favoriet van mij, hoop hem zelf nog eens te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie werkjes, prachtig!! leuke vooruitzichten.

    Vind de head een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, ja die Haed is gaaf! Maar wel super groot. Cool!

    BeantwoordenVerwijderen