Pages - Menu

zondag 27 april 2014

De Liebster-Award

Ik ben genomineerd voor de Liebster-Award door http://nina-hobbysite.blogspot.nl/.
Heel erg bedankt hiervoor!

Hier horen 3 regels bij:
* Mij in je blog vermelden via een link
* Antwoorden op de vragen
* 10 nieuwe mensen nomineren die minder dan 200 volgers hebben en linken.

Ik heb er de hele week over nagedacht, omdat ik met het laatste wat moeite heb. Ik volg zelf maar een aantal mensen en weet dan niet zo goed wie ik moet kiezen. Daarom heb ik besloten om alleen de vragen te beantwoorden, zodat jullie wat meer over mij te weten komen.

1. Wie ben je?
Ik ben Petra en ben 39 jaar. Ik vind borduren heel erg leuk, en ook op kaarten. Het gaat niet altijd even vlot, omdat ik een vorm van reuma heb. Verder reis ik erg graag de halve wereld rond.

2. Koop je je spullen online of in de winkel?
Het meeste koop ik online, omdat er bij mij in de buurt heel weinig hobbywinkels of handwerkzaken zijn.

3. Wat is je favoriet handwerkwinkel?
Via internet is dat bij de Spinnerij (http://www.spinnerij.nl/)

4. Wat is je lievelingsseizoen en maak je iets speciaals voor dit seizoen?
Ik ben echt een zomermens en dat is ook het jaargetijde dat ik de meeste energie heb. Eigenlijk maak ik niets speciaals voor dit seizoen, maar ik ben gewoon gek op de zon.

5. Wat kook je het liefst?
Eigenlijk vind ik koken helemaal niet leuk, maar is een klusje wat gewoon moet gebeuren. Als ik dan echt iets moet kiezen dan is het zalmlasagne. Snel gemaakt en de rest doet de oven.

6. Wat doe je op een vrije dag?
Mijn huishouden, want helaas doen de kaboutertjes het niet. Daarna natuurlijk borduren of kaartborduren.

7. Wat is je lievelingsboek of schrijver?
Eigenlijk heb ik geen echte schrijver of boek in gedachten, maar ik lees wel heel graag waargebeurde verhalen of reisverhalen.

8. Waarom blog je?
Ik vind het heel erg leuk om met mensen die dezelfde hobby hebben mijn vorderingen te delen.

9. Hoeveel uur per week besteed je ongeveer aan je hobby?
Dat is bij mij heel wisselend. Eigenlijk komt hier alleen in het weekend de spullen uit de kast, want doordeweeks ben ik 's avonds te moe na het werken.

10. Welke blog lees je vaak en is een aanrader?
Ik heb niet echt een favoriete, jullie kunnen zelf kijken welke ik volg in de rand van mijn blog. Eigenlijk zijn alle blogs die ik volg leuk om te lezen.

Zoals ik hier boven al zei, ga ik geen mensen linken, maar wil ik aan iedereen die mijn blog leest de award geven!

Fijne zondag verder!


5 opmerkingen: