Pages - Menu

donderdag 16 mei 2013

Disney stopt!

Voor mensen die graag Disneypatronen borduren:

Einde Disney handwerk
Nadat eerder Anchor en DMC uit de Disney pakketten waren gestapt vanwege te hoge copyright kosten, zal nu ook Vervaco moeten stoppen om een andere reden.
Disney heeft nu namelijk zelf besloten om wereldwijd te stoppen met het uitgeven van handwerklicenties.

Helaas, want vooral Winnie geboortetegels en meetlatten waren mateloos populair.
Gelukkig kunnen we onze voorraad nog verkopen en komt Hello Kitty ervoor terug, evenals een nieuwe serie Dora.


Ik kwam dit tegen in een nieuwsbrief van De Spinnerij.
Ik vind het wel jammer, want het zijn van die leuke patronen.

Groetjes, Petra

6 opmerkingen:

  1. oh dat is wel erg jammer ja, disney dingen blijven namelijk altijd leuk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook al een nieuwsbrief gekregen. Jammer, want winnie de pooh is en blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jammer want ik blijf Pooh zo schattig vinden.
    groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is wel erg jammer het zijn altijd leuke patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker heel erg jammer, en nu die andere twee ze te kunnen vervangen ik denk het niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen